esmaspäev, 14. september 2009

Päikesemärgid

Sellise pealkirjaga raamat jäi mul eile õhtul näppu. Peatükk "Kalad alluv". "Suurem osa Kalasid lahkub pigem ise töölt, kui laseb end vallandada. Tundes ebameeldivusi tulemas, vingerdab inimkala võrgust välja enne, kui jõuate teda kimbutama hakata." Viimastel päevadel olen selgusele jõudnud, et väga õigel aal säästust tulema sain. Nädal tagasi kohtasin juhuslikult üht töökaaslast, kes kurtis üha hullema olukorra üle ja lubas ka lahkuda. Nüüd nädalavahetusel oli mulle aga kaks pikka ja üliemotsionaalset telefonikõnet. Kõike ma ilmselt salvestada ei suutnud, aga... Tuli sinna mingi Mustamäe poe juhataja, noh nagu Ruthile juhatajatööd õpetama, aga on nüüd hoopis ise mitme säästu boss. Ja see uus luud pühib ikka väga kummaliselt. Müüjad ei tohi omavahel vene keeles suhelda. Kõik töötajad (ka endised) on vargad! Suitsetad, järelikult oled sina see, kes suitsu varastab. Ta teab täpselt, et poe kõrval pidevalt üks auto seisab, kuhu me kastidega alkot ja kohvi jm. väärtuslikku tassime! Kadi pani lahkumisavaldusse kirja, et ei suuda sellistes tingimustes enam töötada ja see paber kisti lihtsalt katki. Aga töölt peavad kõik vargad ju lahkuma ja pidid kirja panema, et loobuvad lõpparvest. Õnneks on mõned juba tööinspektsioonist või kust iganes abi otsima läinud. Kuuldavasti on paarile endisele töötajale ülekuulamise stiilis helistatud ja seetõttu nüüd mullegi kõllati, et teaksin tobedateks situatsioonideks valmis olla. Mul sai seal ikka tõesti õigel ajal mõõt täis! Selle teema lõpetuseks veel üks lause astroloogiast: "Sealt, kus vesi hakkab roiskuma, ujub kala minema enne, kui jõuate puhastusseadmed käima panna." :)))

1 kommentaar:

BlondVist ütles ...

mul tekkis paralleel VSV-ga :)