esmaspäev, 18. aprill 2011

Näedsa siis...

...oli kohe päris hea mõte FB-i üks sporditeemaline pildiseeria paigutada... nii mõnigi sai meie vabaõhujõusaali olemasolust teada :))) Nojah, hilissügisel need riistapuud ju istutati ja kohe varjas talv need lume alla.. mõni ime, et silma ei hakanud. Praegu aga suht mõnusatel kevadpäevadel oleme seal kahe- ja kolmekaupa jõu- ja ilunumbreid harjutanud :) Huvitav, et selle trenni tulemusena ükski mu kehaosadest valus pole... Jo siis pikaajaline füüsiline töö kõikidele lihasgruppidele midagi andnud on :))) ... Aga töövõimlemine on paraku ka mõningaid probleeme tekitanud... Praegu paras aeg keskküttega talvepüksid kappi peita ja kevadisemad välja otsida.... Ohhhhh õudust!!!!!! Riietumistrendidest ma suurt midagi ei tea, aga millegipärast olen kindel, et keskkohast vööga kokkukrousitud ja dressipükstena lotendavad teksad küll moes pole :))))))
Kõik üleliigse riidekraami ja muu kola olen järjepidevalt teistele jaganud või ää visanud... No ei osale lihtsalt selles võistluses, et kellel surres rohkem asju on :) Mõned õnneks osalevad... kapid riideid täis ja keldris kastid-kotid ja... selga pole loomulikult midagi panna :) ... Anti siis mulle võimalus pisut kastides tuhnida... sain mõnusa ja täitsa paraja õhukese jope ja tööle sobiliku T-särgi ja peris mitu korralikku tissivesti ja... ühed velvetpüksid ka :)
Aga et seal riietelaos nii mõnigi minu poolt antud ese oli, pani kuidagi kihvatama... Olen asju ikka tarbimiseks-kandmiseks jaganud, mitte keldrisse ladustamiseks...

Samal teemal edasi, st mul jälle mõned asjad üle ja üldsegi mitte riided... ilus voolujooneline arvutiklaviatuur.... töökorras monitor... pisut väsinud, aga istumiskõlblik arvutitool... ja siis veel peaaegu tühi arvutikast, st et seal seesolev toiteblokk on suht värske, nii umbes 3-aastane...
Äkitse on kellelgi vaja??!!??... Annan niisama äää...
Ja kui mulle parajaid teksaseid pakkuda on, siis võtan rõõmuga vastu :)))))

Kommentaare ei ole: