neljapäev, 13. oktoober 2011

Hämara aja haigused...

Mõnel on köha ja nina tatine. Mõnel palavik ja kurk valus. Muide, sügismasendus pidavat ka juba levima. Mul aga on rahutute näppude sündroom... hiiliv variant :) Pisiku sain teiselt viltimiskoolituselt. Üritan siis siin nõelaga toksides midagi aretada. Samal aal mõtlen, mida kõike veel teha võiks... Hea, et toorainet vähe, muidu oleks mul n+1 nikerdist samaaegselt pooleli. Ja kärsitu, nagu ma olen, tahaksin kõik ruttu valmis saada. Närvirahustuseks ja uute ideede genereerimiseks klõbistan siis vahepeal vardaid... Ja mõtlen "hirmuga", missugune haigushoog mind laupäeval tabada võib... Loovuskoolituse järjekordne üritus: keraamikamaali õpituba :) Õnneks (vist) kaunistamisvajaduse käes vaevlevaid valgeid nõusid mul kodus pole... kaltsumüügist õnnestus üks topsik ikka soetada... Peab nüüd lootma, et järjekordne pisik hirmhirmsaid vaegusi ei tekita :)))

Praegu aga jõuan veel enne tööleminekut natuke viltida... või siis hoopis kududa ?!? :)))

1 kommentaar:

Sirts ütles ...

Sul ikke imelikud sündroomid kallal :))) aga need ju õige lahedad.. mul üks korralik viirus hüppas kurku... nii et Tartus sünnipäevapeo pidin nüüd edasi lükkama :( Eks mu oma viga, et su oma viina jooma ei tulnud :)