teisipäev, 6. detsember 2011

Pühad vist tulemas :)

Kuused kukuvad ja ohukolmnurgad akendele paigutatud :) Ma küll mingil määral jõuludevastaline, aga mõningatest väljakujunenud tavadest ikka kinni pean...
Kingitused... Siiani püüdsime kõik kõigile midagi tekitada, aga kuna meid üksjagu palju, siis oli kingirallist rohkem peavalu kui rõõmu. Seekord võttis perekonnanõukogu vastu otsuse kaugeid-kauneid kooliaegu meenutada ja loosipakid teha. Millal ja kus aga kogu see vägi liisutõmbamiseks kokku saaks??? Eh-heeee! Internet ju kõikvõimas ja nutikad noored leidsid koha, kus me siis iseend ja kingisoovi üles tähendasime ja.... tuligi teade, kellele ja mida kinkima pean :)))

Püha söömaaeg???? Varemalt kogunesid kõik, kes vähegi said, siia minu juurde. Kaia ja poisid käisid ka. Siis ühel aastal vahelduseks Kadrinas. Ja paar aastat tagasi tuli Varmo lagedale väga õige mõttega: Miks peaks kari noori maale sõitma, kui kaks mutti võiksid hoopis linna tulla :))) Ja nii ongi.... kord Varmo juures, siis Liisa kodus, siis..... Kohti on piisavalt, üks väiksem kui teine :)))

Hei, linnarahvas! Kuna mul aastalõpp töövaba on ja ma nagunii juba Tallinnas, siis unustan end mõneks päevaks päälinna... Kui keegi mind külla peaks ootama, siis teatage, mis aeg sobib ja mis kohe üldse ei sobi.... Hakkan siis ajagraafikut koostama.... Kirjutage ja joonistage mulle!!!!!!!!

Ja veel.... kas aastavahetuseks mingeid ülipõnevaid pakkumisi ka esineb???

2 kommentaari:

Liisa ütles ...

Heheee, meil plaanis hoopis aastavahetuseks Haljalasse tulla:)

kiiksuga ütles ...

Egas ma aastavahetuse pakkumisi ainult pealinnast oota... ikka üle kogu maa :))) Nii et tulge-tulge... nagunii olete enamus ajast ju oma seltskonnas :)))