teisipäev, 3. jaanuar 2012

Ja ongi kohal see uus aasta :)))

Enne saabus aga minu uus elukassssslane:) Marsruudil Tiskre-Õismäe jne. protesteeris ta kõvahäälselt ummikute ja kehva liikluskorralduse üle... Suurel maanteel rahunes ja hoidis kogu aeg läbi puurivõrede kahe käpaga Liisa käest kinni... nii et Liisale tundus, et ka tema kasse armastama hakkab :))) Siin minu juures... Teades, et stressis hiirekuningad oma väljaheiteid suvalistesse kohtadesse paigutada üritavad, panime kõigepealt liivakasti paika ja lasime siis selle kõrval Tetili vabadusse.... Kemmergu asukoht mällu salvestatud, algas tutvumisretk... arglikud hiilivad sammud muutusid aina enesekindlamaks ja paari tunni pärast töötas nurrumootor täiega... ja seda minu voodis:))) Whiskas-i kassitoidu reklaami harjutasime ka. Tundub, et kiisuke seda väga palju telest vaadanud on.... no kuda ta muidu teab, et krõbinate krõbina peale kööki jooksma peab :)))
Kuna ma uustulnukat kohe üksi jätta ei söendanud, viibisin aastavahetusel koduarestis. Kaia tuli lohutama:) Sihike mõnus ja hubane olemine oli. Aga veidi peale keskööd kostus õuest rõõmsat lärmi ja hetke pärast oli mu korteris 8 noort inimest... Liisa&Co&Co&Co tulid meid tervitama ja kallistama. Eriti soojalt mõjus üks Hispaania noormees... ta keeldus uskumast, et ma Liisa ema olen... Õige kah, ma ju Liisa noorem õde :)))
Aasta esimesed päevad on olnud suhtlemist täis. Eile sai veel pisut pidutsetud, täna aga tööle...
Egas miskit.... olge kõik ka sel aastal mõnusad! Pai ja kalli!!!

Kommentaare ei ole: