teisipäev, 2. aprill 2013

Tööga abielus???

No nii hull see asi nüüd ka pole. Tegelikult mul ikka piisavalt vabu päevi, aga need on nädala alguses. Sellel sadistlikul graafikul on muidugi ka positiivseid külgi, aga.... nädalavahetuse koosviibimisi ja olenguid minu jaoks ei eksisteeri ning edasi-tagasi sõitmise peale kulub neli korda rohkem aega ja raha :(
 Eelmisel nädalal ma koju ei jõudnudki, sest osalesin tähtsal ja hirmkallil koolitusel. Mereohutus ja tuleohutus ja esmaabi ja kriisiabi... Huvitavad loengud vaheldumisi praktilise tegevusega. Kannatanu elustamist olen varemgi proovinud, aga tulekustutamisega tegelesin küll esimest korda. Suurel reedel aga termoülikond selga ja basseini... õues loomulikult:) Hõljusime selili vee peal ja tekitasime ussi ja moodustasime ringi ning ronisime päästeparve... See oli nagu teletupsude talisuplus ja kujundujumine:)))
 Omamoodi huvitavaks kujunesid ka meie õhtupoolikud. Öömajaks oli Silja Europa... logistiliselt parim lahendus, et hommikul õigeks ajaks Paljassaare-pärapõrgusse jõuda. Aga kuna see laev laekus sadamasse õhtul kell 10, tekkis küsimus, mida 4-5 tundi teha. Mul ja ühel töökaaslasel häid mõtteid jagus, aga.... botaanikaaed pannakse kell 5 kinni ja loomaaia kassad suletakse ka kell 5 ja muuseumid on avatud maksimaalselt 6-ni. Egas miskit! Meil viie päeva ID-pilet.... kasutasime täiega ühistranspordi teenuseid... trammist bussi, bussist trolli jne. Kui miskit põnevat silma hakkas, kohe maha... küll järgmise sõidukiga edasi saab:) Külas käisime ja ühel õhtul mõnulesime-ligunesime SPA-s ning Hortese aiakeskust võtsime nagu lillenäitust:))) Ja pooled oma lastest sai ää nähtud ning näpuga katsutud:) Reedel aga, kogu elamine kotiga seljas ja õlal, põrutasime loomaaeda ja sealt otse oma laevale tööle:) Ega ma seda oma kolleegi ju varem eriti ei tundnudki, aga tore oli tõdeda, et meil sarnased huvid ja suhtumised on... Oskasime seda kodutuelu lausa nautida:)))
 Ah jaaaa! Koolituse lõpus oli ju eksam ka ja nüüd on mul paber, mis n+1 riigi laevadel töötada lubab... Kui põrutaks õige mõnele Vahemere kruiisile rasket raha teenima :)))

Kommentaare ei ole: