neljapäev, 18. juuli 2013

Kahepaikne...

... kord merel, kord maapeal. Nüüd suvel siis kahenädalased tsüklid. Ja laevas olen ka omamoodi kahepaikne... kord nisse, kord nõudepesija. Ega mulle see eriti ei meeldi, aga eks inime harjub kõigega :)  Päeva jooksul vahetan mitu korda tualette... Hommikul teksad ja T-särk ja kummipõll ja pesemist vajavad nõud. Kolme tunni pärast 15 mindiga kustud-pestud-kammitud ja selga valge pluus ja vest.... Siis jälle trööbariided ja vahetevahel ka vabaajariietus. Kord üks noormees uuris, et millal trikoovoor tuleb ka. Eh, milles küssa, kohe! Päevitusriided selga ja tunnikeseks peesitama. Aga jõusaalis meeldib mul ainult rattaga väntamine...

 Maapealne kõige olulisem uudis on see, et ma juba kuu aega neljakordne vanaema olen :)))) Mu kõige parem minia ja mu pesamuna said ühe poisipõnniga hakkama. Ja mul õnnestus Johan suht värskelt näpuga ää katsuda :)

 Noh aga tegemist on ikka palju.... Korraldasime kokkusaamise kunagise malevakaaslasega, keda 38 aastat näinud ei olnud. Eh, ega tegelikult pole ju me nii vanadki :)
Mõned sünnipäevapeod ja niisama istumised. Mere ääres peesitamine ja metsmaasikate jaht.
Ja mu aiamaalapp oskas mind peale kahenädalast merelolemist ikka täiega üllatada... No rohimisest ei tulnud midagi välja, sest ei taibanud luupi kaasa võtta. Õnneks olid ämbrid ja kilekotid näpus... Kurgid ja herned ja oad ja vaarikad ja kabatshokid... Olude sunnil ma hetkel taimetoitlane :) Üht-teist purki ja külmikusse ka pistetud.

Ahhhh, peale kahenädalast puhkust kuluks paar nädalat puhkus ää :)))))

Kommentaare ei ole: