neljapäev, 30. jaanuar 2014

Küsija suu peale ei lööda...

Olen viimasel aal jubelaisk kirjutaja ja egas polegi miskit erilist siia üles tähendada. Hakkasin siis pisut siin ringi kolama ja lugejaskonna vastu huvi tundma.... Etskae!!!! Peale minu ikka palju neid, kes pilgu peale heidavad :) Enamus muidugi Eestmaalt, aga leidub ka üksjagu kummalisi huvilisi.... No sellest saan aru, et keegi Jaapanist ja Lätist mingeid uudiseid ootavad, aga.... Tunnistage üles, kes jälgib minu tegemisi Lõuna-Koreas, Ukrainas, USA-s, Poolas, Saksas ja Venemaal!!! Oleks lihtsalt meeldiv tutvuda :)))

2 kommentaari:

Bianka ütles ...

Tunnistan, et mina käin ikka aeg-ajalt siia kiikamas, kuigi sa kirjutad üliharva :D Mina olen eestimaine lugeja, aga mõned neist välismaistest on vaid otsingumootorid, mis 1 sekundi külas on. Ka mulle jäi vanasti mõistatuseks, kes mind näiteks maailmapanga serverist või Brüsselist luges ;)

kiiksuga ütles ...

Ehhh, eks ma isegi olen juhuslikult mingi x blogi peale sattunud, seega tabasin kohe matsu, aga... Põnev oleks ju ette kujutada, et keegi mõnelt üksikult saarelt mu kirjatükke huviga loeb :)))