kolmapäev, 2. juuli 2014

Nädalalõpukuulutaja!

Nii kutsutakse mind laevas, kui neljapäeviti pardale laekun. Oli ju mingi lootus, et suvel pikemalt nii merel kui maal olla saan, aga... Mõned võimalused käidi välja ka, aga valisin ikkagi enda jaoks kõige leebema variandi :) Pisut väsitab küll see edasi-tagasi kärutamine, aga tegelikult olen juba harjunud, et nädalalõpuüritused pole minu jaoks:) Kolm vaba päeva nädala alguses... tegevust tuleb otsida vastavalt ilmale... Mitu kuud tagasi võtsin ette põhjaliku inventuuri oma kappides ja tekitasin hiiglasliku hunniku asjadest, mida 5-10 aastat kasutanud polnud: kruusid ja klaasid ja vaasid ja lusikad ja potid ja kotid ja rätikud ja kardinatükid ja ehted jne jne jne.... Andsin siis noortele teada, et enne, kui neid ülejääke külapeal jagama hakkan, võiksid ikka omad imised pilgu peale heita ja endale vajaliku välja valida. Leiduski mõni sobilik päev ja kohal nad käisid. Ma tegelikult pisut pelgasin, et tulevad ja vaatavad lihtsalt viisakusest üle.... no et kas neil neid muti ülejääke vaja on:) Aga üllatus-üllatus.... mulle see pottt.... mulle see kott.. oi, neid taldrikuid mul vaja... need kardinatükid ja rätikud sobivad.... oi, kas teised neid klaase ei tahtnudki vä.....  Andsin ka võimaluse ise kappides kolada, aga tundus, et sinna polnud midagi ihaldusväärset enam jäänud... Aga siis Sandra hõige... Palun, kas ma tohin selle pildiraami endale saada!... Otse loomulikult! Tal keerles just peas mõte, et raamiks ühe pitsitüki ää ja siis sinna hea kõrvarõngaid riputada... Andekas mõte ju.

 Üksjagu jagamisi oli ka aiamaal. No tänavu on kõik isekülvajad eriliselt agarad olnud: saialill ja talinelk ja sametlill ja kosmos ja tubakalill... Panin siis näoraamatusse teate üles ja peris mitmed käisid kaugemalt autodega lillebeebisid saamas:) Kohalikud teadsid ju isegi kühvlikesega kohal käia:)  Ja füüsalitele ma tänavu reklaami ei teinudki... kõigil naabruskonnas need juba olemas. Aga karbiga laeva olen neid viinud küll... las levivad ka Saaremaal ja Hiiumaal:)

Kui nüüd näoraamatust juttu tuli, siis see FB mulle täitsa meeldib. Minul teistest ja teistel minust mingine ülevaade pidevalt olemas.... Paar lauset kirja ja selge pilt hetkeolukorrast:)   Eks seetõttu ma siia pikka juttu enam eriti kirjutada ei viitsigi. Pealegi... hoopis huvitavam on lugeda teiste blogisid, st et Liisa oma... Põnev neile isehakand jaapanlastele kaasa elada:)   Te loete ikka ju vahel ka
 ehimeelu.blogspot.com  

Kommentaare ei ole: