neljapäev, 5. november 2009

Hinge pealt ära

Selline pealkiri on Janek Mäggi uuel sõnasabakõlksude (luule) raamatul. Esitlus toimus teisipäeva õhtul Mustpeade majas. Olin kutsutud ja seega olin ka kohal. No mu Teele on selle üllitise kujundaja. Sõnasabasid kõlksutasid Pille Lukin ja Guido Kangur ja Janek ja ta pojad ka. Taustaks kitarrimuusika. Kaunis! Pärast siis kallistused, autogrammid, vein ja snäkid. Inimesi oli kõvaste üle saja, üldsusele teada nägusid ja võõraid ka. See mõnus ja lihtne üritus pani mul peas mõned miksid kummitama. No et miks mõnele inimesele seda tarkust ja andekust kohe mitu kulbitäit antud on?!? Ma end oma dessertlusika neljandikuga nüüd päris lolliks ka ei pea, aga ikkagi... Janek on ju edukas ärimees ja siis kabeliidu president ja ega see luuleraamat tal esimene polnud. Ja samasugune mees on ju ka Armin Kõomägi: mitme firma omanik, kunstilemb, Tuglase novellipreemia laureaat ja kuskil näitemängus osales ka. Olen mõlemaga rohkem kui kaks lauset vahetanud ja võin öelda, et ääretult lihtsad suhtlejad. Kui poleks enne teadnud, et miljonärid, siis polekski teadnud :)))

Päälinnas olles käisin ka Solarisega tutvumas. Mu arvates see maja nagu pidu katku ajal. Rahvast seal ju oli, aga enamus minusugused uudistajad. Toidupoodi jätkus ostjaid ikka ka, aga mujal üldiselt tühjus. Mul oli rahakotilt luba vaid kojusõidu pilet osta, seega ühtegi poodi ei külastanud. Aga apteegis olin tervelt kolmveerand tundi. Tiina ju nüüd seal tööl :)
Ja Mustamäel toimusid isadepäeva eelpidustused. Kaia oli linnas koolitusel ja tuli ka. Ja siis veel Varmo ja Liisa ja Tristan. Viimase bussiga tulime Kaiaga Haljalasse ja juttu jätkus poole kolmeni.
Täna ostsin Smilers-i kontserdile piletid ää. Tulevad teised detsembri alguses lausa koju kätte ja äkitse solvuvad, kui ei lähe. Mu lemmikud ju :)))

Kommentaare ei ole: