kolmapäev, 16. juuni 2010

Hea, et lehmad ei lenda.... :))))

Veel parem, et nad katusele korstnasse pesa ei tee :)

Tegus pealinnanädal sai täna õhtul läbi. Avasin koduukse ja suurt segadust nähes taipasin kohe, et mu äraolekul keegi külla tulnud on. Köögist kostus mingit sabinat kah! ..... Kust sa, lilleke, seia said?!? (Sorry, linnuke) ... Eelmise kõrge külalise visiidi järel ma ventilatsiooniava kinni ei müürinud... Blokeerisin seda vaid paari poolikase tellisega... No üles jäi mingine avaus ka, et õhk ikka liiguks... Sealt oskas siis üks hakihakatis peale vabalangemist end läbi suruda.... Shokis inime käitub teadupärast ettearvamatult: ma olin rahu ise ja vähem kui 5 mindiga oli külaline aknast õue suunatud :) .... Õuuuuu, miks vandaalitseda?!? Süüa külalisel oli: saia ja lilli. Vannituppa kaussi olin ettenägelikult ka joogivee jätnud. Ja ikkagi niiiiiiiiiiiii palju asju maha loobitud- aetud! Õnneks mitte midagi minu jaoks väärtuslikku! .... No ja... kui kärbsed tegelevad tavaliselt punktiirsittumisega, siis antud juhul oli tegemist lauspasandamisega :) Ma marulaisk inime... koristan 2 korda aastas... Nüüd tuleb kevadine korduskoristus :) Alustasin köögilauast... no et rahustuseks kultuursetes tingimustes lõuatäis viina võtta ja suitsu teha :))) Järgnes arvuti monitori puhastus... no et bingoloto tulemusi näha.... Krt!!! Sihikese sita peale oleks võind vähemalt nurgad saada! :)))))))))))))

2 kommentaari:

BlondVist ütles ...

vähemalt ei olnud igav ... ja oli keegi, kes koju ootas :)

kiiksuga ütles ...

No igavuse üle ei saa ma peris mitu päeva kurta: küürimist on küllaga :) Ja ma saan väga hästi nüüd aru, miks vahel öeldakse:"Kinni nagu situtud" :)))))