esmaspäev, 8. november 2010

Inglid :)))

Igasuguseid ahelkirju pidasin juba kooliajal tobedaks... Siis saadeti neid paberkandjal, nüüd levivad nad neti vahendusel... Mõni aeg tagasi helistati, et kas olen nõus ingleid vastu võtma. Olgu peale, kui neil mujale minna pole... ei saa ju külmal aal neid välja jätta :) ... Tigupostiga tuli ka kiri, milles inglite kasutusjuhend... Ja mul kohe probleemid ja küsimused.
Vastuvõtu ja ka ärasaatmise kellaaeg... 22.30... Ma siis juba unikülas, et hommikul poole 6 paiku erksalt ärgata. Aga kui olen õhtuses vahetuses?!? Küsin paar tundi varem ära?!? No ja kui lubataksegi ingleid vastu võtma, siis ilmselt soovitatakse üleüldse koduseks jääda ja mõne eriarstiga konsuldeerida :)))
No ja siis 3 inimest, kelle juurde tiivulised edasi saata... Miks ainult 3? Soovin ju head kõigile oma sugulastele ja tuttavatele.. keda kellele eelistada?!? Pealegi... esmalt mõtlen ikka oma lastele.. kelle ma neist neljast siis kõrvale jätan?!?
Ja kui need inglid pärast minu juurest lahkumist ja viis päeva puhkamist edasi kolme inimese juurde siirduvad, siis... kui suur trobikond neid kokku on?!!? Või äkitse paljunevad nad selle viie vaba päeva aal?!?

Igatahes ma otsustasin, et siin korteris kehtivad minu reeglid :) Küünal põleb pimedal aal mul igal õhtul nii ehk naa... Valge lill.... tõlvlehik tegeleb praegu küll aktiivselt õitsemisega, aga köögilauale seda suurt potti ma tarima ei hakka... Kuivanud orhideeõied nikubaana sees peaks ka sobima :) Esimene ümbrik.... nimekiri tuli 37 inimest pikk :))) Ja katsugu nad kedagi vahele jätta! Teie aga, kui tunnete, et heategijad kohal on, siis teadke, et minu poolt saadetud :))) Teine ümbrik.... paberil 3 soovi... tingimuseks, et kaks neist aasta lõpuks täidetud oleks... kolmas kannatab kevadeni oodata :))) Ja sooviümbrikule asetatav kohustuslik õun on ka olemas :)
Lootes, et inglid kohusetundlikult varakult kohal on, lähe varsti ja avan köögiakna... No välisuks võib ju lukus olla ja asi see neil esimese korruse aknast sisse liuelda on :)))
Eks siis näis, mis juhtuma hakkab! Hoian teid kursis, kui on, millega kursis hoida :)))))))))

3 kommentaari:

BlondVist ütles ...

eh mis?

Liisa ütles ...

Misasja?

kiiksuga ütles ...

Mis mida!??! Kas te ei teagi, et inglid on 5 päeva kellegi juures külas ja teevad heategusid ja täidavad soove... ja siis puhkavad 5 päeva ja lähevad teiste man. No ma oleksin pidanud mulle saadetud kirja paljundama ja 3-le inimesele edasi saatma, et tiivulised teaksid, kuhu minna. Kuna mingeid jubedaid ennustusi reeglite eirajatele polnud, siis katkestasin ahelkirja... Tagajärgedest pajatan õigepea :)))