pühapäev, 14. november 2010

Palun valgust!!!

Tegelt ma lausa nõuaksin seda, aga kellelt!?! Mul siin sombuses hämaruses välja kujunenud täielik pohhuistlik depressioon... kuhugi ei taha minna, midagi ei taha teha, miski ei huvita. Telemaan pole ma kunagi olnud, aga viimasel aal see pildikast mul lihtsealt disainielement. Arvutist vaatan uudised ja e-kirjad üle ja kõik... Kunagised lemmikud reisi- ja niisamablogid on unarusse jäänd... Vaid yhelteljel.ee jääb vahel ette.
Poolvägisi üritan näputööd teha, aga.... Mõni asi edeneb vaid päevavalges, teine kannatab ka hämaruses nokitsemist, kolmandat annab lambi all nikerdada. Seega mitu asja pooleli ja see teeb pisut närviliseks... Tahaks kõik ruttu valmis saada... Ideed on ju fantastilised:), aga välja kukub nagu... tavaliselt:)

No jah, kui ei suuda muuta olukorda, peaks muutma suhtumist sellesse... Hea öelda! Tänaselt kaltsumüügilt suutsin viieka eest paraja posu käelise tegevuse toorainet ja abimaterjale hankida... Nüüd siis kolm uut pooltoodet lõppviimistluse järjekorras :)))

Ja lambist ikka tilgub... Ei saa mina seda peatada... mitte keegi ei saa. Tegin siis toas pisut ümbertõstetust... suur sõnajalg ja teised kapsad... nende vahele täitsa sobib väike veesilmake :)))

Oi, aga järgmisel nädalal õhtune vahetus! See tähendab siis seda, et saab kauem magada... Ja lõunapaiku pisukest valgusenatukest nautida :)))

Kommentaare ei ole: