pühapäev, 8. aprill 2012

Pühad või asjad :(

Ega ma neist ülestõusmistest ja lihavõttetest suurt peagi, aga kolm töövaba päeva on ikkagi igati teretulnud nähtus. Paraku olid need minu jaoks parasjagu stressirohked. Kõigepealt oli tervis kehva... no nii kehva, et laupäeval ammuoodatud juubelile minemata jäi:(
Siis andis meie maja korras kanalisatsioon endast eluliselt märku... No see on oma 7-aastat vana lugu... mõned torud ää vajunud ja siis kuskilt umbes ka ja loomulikult läheb siis ülevalt tulev vesi kergema vastupanu teed ja tuleb mulle külla. Olen nende aastate jooksul paar korda majavanemale tegijaid torumehi välja pakkunud, et asi korda saaks, aga.... (no meie majavanema kohta sobib see väljend, et pohhuistide koosolek jäi ära, kuna kõigil oli pohhui ja keegi ei tulnud kohale).
Kanalisatsioonist siis... tavaliselt annab ta endast märku tagasihoidliku gaasirünnakuga (väävelvesinik) ja sellele järgneb siis vahtu ja pisut vett. Nüüd pühade ajal on toimunud mingine aktiviseerumine või revolutsioon või ülestõusmine... kogu ülemise korruse pesumasinavesi trügis minu juurde. Nutumaik suus, kühveldasin siis ämbritega kraanikausis ja ei suutnud otsustada, kas helistada päästeametisse või hingeabisse... Oh mind lollikest, valisin majavanema numbri. Kutsusin teda viisakalt enda poole ja midagi rohkemat seletada ei jõudnudki, kui... mul sõimati sõna otseses mõttes nägu täis... kõik helistavad mulle! kõik tulevad mu ukse taha! ega mina kõike ka ei jõua! tehke ise oma asjad korda!.... Pläääääääää! Pahviks võttis! Ei suutnud karjuda ega ulguda!... Langesin siis jõuetuna äraootavale istekohale... Sõimu kuulamise eesmärgil ma oma telefoniarvet suurendada küll ei kavatse... Leidsin internetist koha, kustkaudu asjapulgale kirjalikult läheneda.... Ta isegi vastas mulle, st hämas hoopis kõrvalistel teemadel... No nagu mõni poliitik, kes pikalt ja keeruliselt seletab, aga sittagi ei saa aru, mida öelda tahab. Aga eks me vestleme veel!
Niiii! Öö möödus rahulikult ja ma isegi magasin hämmastavalt hästi... et siis hommikul jälle uputust ennetada. Ma ei saa ju ometi ülemistel elanikel pesupesemist ää keelata... seekord piirduti vaid ühe masinatäiega:). No vee kühveldamise vahele piilusin aknast välja ka... jälgisin lumerookijaid ja autode väljakaevajaid.... Tabasin siis momenti ja võtsin naabrimehe rajalt maha! Ehhh, ta ei hakanudki sõimama! Asus hoopis tegutsema. Torustikku välja ei vahetanud, aga olemasoleva muutis läbijooksuvõimelisemaks küll... mõneks ajaks rahu majas! On ikka häid inimesi :)))

Mõtlen nüüd siin, et halvad asjad on vahel ikka head ka! See mu tervis... hea, et vabadel päevadel end tohterdada sain ja töölt puuduma ei pea. Ja hea, et tõbi mind pidusse minna ei lasknud... koju saabudes oleks mind oodanud üleujutatud-lagastatud korter.
Pole veel täit selgust, mille poolest see sõimamine hea oli, aga... praegu ajab see mind juba niiii naerma.... näitab ühe meesterahva madalust ja tühisust:)
Ja mul on niiiiiiiiiii hea meel, et on olemas häid ja abivalmis inimesi.... lausa naaberkorteris:)))))

1 kommentaar:

Liisa ütles ...

Issanda loomaaed on kirju. Selle vastu ei saa. Mõni kohe peab sõimama. Küll ta ise saab ka kord oma osa. Aga hea, et on olemas hääd.