laupäev, 28. veebruar 2009

Ajalehe sees.......

Virumaa Teataja on ikka aeg-ajalt mõne pildi minust üles riputanud. Kord olin lausa kaanetüdruk, viinapudelid näpus :) Siis nõiariietes ja luua seljas tankla ees oma tõelist palet näitamas :) Ja ühe tänavaküsitluse "ohvriks" langesin kord ka. Seekord ilma pildita (milline langus!!!!). Meeldiva telefonivestluse tulemusel on tööotsimise teemalises artiklis ka minust juttu. Ajastus on muidugi super! Tänases lehes! Mul ju järjekordne juubel! Seekord siis 23. sünnipäeva 30. aastapäev :))) Telefon on päev läbi headelt inimestelt mulle tervitusi edastanud. Aitäh kõigile! Aga polegi enam nii, et minu ja Teele sünna, vaid kella 18.11-st veel ühe pisipiiga sünna! Malle sai vanaemaks! Ja töökoha sai ta ka, nii et häid uudiseid kui palju! Mul on niiiiiiiiiii hea meel!

1 kommentaar:

BlondVist ütles ...

Elagu 28. veebruar :)