pühapäev, 15. veebruar 2009

Ebakaines olekus....

...ja purjus pealekauba :) Neljap. õhtul tekkis vajadus tööpingeid maandada ja gripivastast profülaktikat teha. Nii oligi mul arvuti kõrval kaaslaseks Asunik. Tulemuseks oli ülihea uni, peaaegu sissemagamine ja poolpidune tunne veel hommikulgi. Aga 13 ja reede on mu lemmikud ja nii jõudsin ikka kenasti KOJU. Haljalas kena valge lumi ja tihased laulsid kevadiselt ja värske õlleraba lõhn lõi ninna :)) Õhtul plaanisime Urvega tagasihoidlikult šampusega piirduda, aga ikkagi liitus ka Aramis meie seltskonnaga. Öösel laekusid Madis ja Sandra jt. noored rahvamajast sõbrapäeva peolt ja pidu jätkus. Vahepeal istusin ka naabrite köögis ja siis olid naabrid koos oma külalistega meil.... Meenusid kunagised ajad, mil kõik tüütud-töötud-kodutud mu korteri üles leidsid. Sõbralik sõbraüritus lõppes umbes viie aal. Nii et kui lõunaks Kadrinasse Kaia sünnale jõudsin, olin ikka pisut pidune. Ja pidu jätkus! Nüüd olen siis pea 2 tundi kodus olnud ja enesetunne on fantastiline! Vahel lihtsalt peab igasugused pinged maha jooma ja seda koos sõprade ja semudega. Kaunist valentini ka neile, kes seekord seltskonnas polnud! Head soovin ma kõigile ja alati! Kalli-kalli!

1 kommentaar:

BlondVist ütles ...

einoh ... sellega te seal Haljalas siis tegeletegi