neljapäev, 6. august 2009

Klammer....

...oli mu vanaema (isa ema) neiupõlvenimi. Juulikuus hakkasid levima kuuldused, et 1.augustil saab teoks Klammerite suguvõsa 1. kokkutulek. Päev enne oskas isa me tuju rikkuda oma kummalise mõttekäiguga, et äkki polegi me need Klammerid ja et pole ju meid kedagi kutsutud isiklikult ja kas ikka minnagi jne. jne. Teel Tallinnast Haljalasse oli mul piisavalt aega sel teemal mõelda ja tegevusplaan koostada. Sain vajaliku telefoninumbri ja kodus kohvi nautides lobisesin pikalt ühe meeldiva memmega. Kõik on oodatud! Nii laekusid siis laupäeval Viru-Jaagupisse isa, Kaia, mina, Liisa pere, Teele, Madis ja Sandra. Igal suuremal üritusel kohtad ikka üht vana tuttavat, aga neid inimesi oli ligi 10, keda varem tundsin, aga ei teand, et samast suguvõsast oleme :))) Toimus väike jumalateenistus ja paduvihmas surnuaialkäik ja siis Voore mõisa (omanik Indrek Klammer) juures piknik, tutvumine, taastutvumine jne. Kaia ja Liisa täiendasid meie nö Jüri-liini nimekirja ja järnevatal päevadel andis Liisa telefonis veel lisainfot. Ma pole küll ajaloohuviline, aga oma eellastest võiks ju üht-teist teada ja tore, et leidub tublisid inimesi, kes sellise vaevanõudva töö ette võtsid. Mul on niiiiii hea meel, et sellel üritusel käidud sai! Vahva oli!!!!!

1 kommentaar:

BlondVist ütles ...

Ja pilte näeb siit: http://picasaweb.google.com/TPuusepp/Sugumugulased#
ja sealt: http://picasaweb.google.com/Liisa.Puusepp/KlammeriteSuguvosaKokkutulek1August2009#