pühapäev, 23. august 2009

Mis kell poole kaheksane buss väljub?

Võsu bussijaamas ajas see küsimus noored poisid naerma, aga nad arvasid, et kell pool kaheksa. Ja neil oli õigus :) Aga mitte sellest ei taht ma rääkida.
Musta masendusse pole olnd mahti langeda. Kaks nädalat on olnd nii sisutihedad, et aru ma ei saa, kuda veel tööl jõuaks käia. Mõned päevad luusisin Haljalas ja teist samapalju Tallinnas. Tornide väljakul lillefestivali aiad on nii fantast, et neid peaks veelkord nautima minema. Ja Helbega lobisesime enne järmisesuvist kokkusaamist silmast silma ja näost näkku. Säästus sujus töösuhte lõpetamine ladusalt ja rahulikult, nii et alates 13.augustist olen ametlikult prii. Samal päeval palusin bussijuhilt pileti Malle juurde ja nautisin siis lilleilu aias ja kena loodust ümbruses ja loomulikult jätkus juttu kauemaks. Järgmisel päeval tanklateemalised Tamsalus. Öösel sai keldrist mõned kolinad Mareti autosse pandud, sest Railil neid rohkem vaja :))) Laupäeva hommikul Võssu. Kaial sai 35 aastat pisipeda lõpetamisest ja ta suvilasse kogunes paras ports rühmakaasalasi. Mul ju 3 tuttavat nende hulgas ja kasutasin siis juhust, et neid aastate takka näpuga katsuda. Ja üks õhtupoolik kujunes puuriida-teemaliseks. Tehtud! Järgmisel hommikul jäi aga metsaalune soustijagu seentest tühjemaks (ega neid seal rohkem polnudki). Liisa ja Tristan juhtusid ka siiakanti, seega nii Rakvere, Palmse kui ka Võsu . Ja kahe nädala jooksul tervelt 3 korda Pärispeal käidud. Täna sai ühtlasi ka Viinistu rahvas üle vaadatud. Teate seal Eigi-Ale õues punase sarapuu all õitsevad ÜLASED! Kevad mulle meeldib :)))
Aga koju jõudes tekkis mul küsimus: kes on mu köögis mune praadinud?!!!? :)))

Kommentaare ei ole: