neljapäev, 10. detsember 2009

Maniakaal-depressiivne kala :)))

Selline humoorikalt tabav iseloomustus oli kord mingis horoskoobis. Tegelt kehtib see vist kõikide inimeste kohta, ainult et seda meeleolude muutumist nimetatakse na prostalt tujukuseks. Peenem oleks ikka maniakaal-depressiivne sündroom :) Ehk siis praegsel MaSu, TäPe, PuPu, TüPa jne. ajastul MaDe. Pikka aega oli mul De: tööd pole, raha pole, igav on.... Tänu õmblemismaaniale saabus Ma. Särtsu lisas olukorrale lootus aasta lõpus pisut tööd ja raha saada. Lubati eelmisel nädalal helistada. Neljapäeval oli juba tänu ootusele ja teadmatusele mittemidagi tehatahtmise tuju, st et väike De. Helistasin ise, plä-plä-plääää: nädala algul kõllavad. Kohe pisike Ma, tänu millele paar nikubaanat nikerdatud sai. Nädalalõpp nüüd juba käega katsuda ja vaikus :( Aga De ei saa eriti tekkida, sest Raili on juba peaaegu paigas ja ehk jõuab järg ka minuni. Eile õhtul aitas Smilers oma kohalolekuga ka veidi tuju tõsta ja täna lähen Ma aktiveerimiseks juuksurisse. Eks näis, mis homme on, kas Ma või De. Peaasi, et on vaheldust :)))

Kommentaare ei ole: