kolmapäev, 30. detsember 2009

Läbi see jõul....

Ja aasta kah! Peaks ehk mingi kokkuvõtte tegema või aruande koostama!??!
Tööd oli vähem kui mullu.
Raha oli vähem kui mullu.
Tervis oli kehvem kui mullu.
Päikest ja sooja oli vähem kui mullu.
Vihmavett oli rohkem kui mullu.
Ja omaendaisiklikke firmasid oli rohkem kui mullu :))) Jalutuskombinaadi tegevus täielikult ilmast sõltuv. Kord põlvini vees, kord põlvini hanges... kasumit ei mingit! As Aega Küll tegutses täiega, põhitoodanguks igavus :) OÜ Võlg ja Nälg ametlikku tegevusluba veel saand ei ole... no nälga veel pole. Ja MTÜ Türisalu Pank tuleb vist suvisele ajale edasi lükata või hoopis ää jätta... Kardan nii külma kui kõrgust :)
Kui nüüd mainida ka, et mingid kurikaelad üle poole mu optimismist ja huumorimeelest pihta pannud on, siis... oli ikka jummala SITT aasta küll :(

Aga kui sitast siirupit teha!???!!!
Mul on neli üli-üli-üli..... last!
Mul on kõige-kõige-kõige lapselaps! Mu oma tarkmeestaskus!
Mul on väga-väga-väga sugulased!
Mul on super-super-super sõbrannad ja semud!
Ja kui nüüd meenutada, mida kõike nende seltsis eelneva 12 kuu jooksul ette võetud, üle elatud ja korda saadetud sai, siis.... Polnud see aasta nii sitt ühtigi! :)))
Järgmine on ehk hullem! Hi-hiii! :)

Kommentaare ei ole: