pühapäev, 4. september 2011

Suvelõpupikendus :)

Kui ma eile hommikul bussiga Võsule jõudsin, oli vihmasadu juba lõppemas. Terrassil kohvi nautides võlusime ilma niipalju ilusamaks, et rattaretk ette võtta. Kõigepealt Käsmu... niisama tuttavate paikade ülevaatamine ja armas- hubane-kohalik sügislaat. Edasi ilusad metsateed vaheldumisi porimülgastega... Käsmu järv... Eru rand... Hundisilmale ei läinud, liiga palju ülesmäge väntamist :) Aga hiljem võtsime hoopis paaritunnise seenelkäigu ette. Pisut kukekaid ja natuke männakaid... Pole paha, arvestades, milline rohkearvuline hommikune vahetus juba metsaaluse läbi kamminud oli :)
Ööseks unustasin end Võsule... no et peale hommikukohvi Palmse laadale minna. Fantastilised käsitööd ja pisut vanavara ja aiasaadused ja vorstid- singid, leivad-saiad... Mitut masti taidlejaid... Palju-palju tuttavaid.. Ja tänu laadale sai mõisapargis tasuta ringi kolada :)))
Natuke veel Võsul kolamist ja enne kojutulekut korralik saun. Sihike sujuvalt sujuv nädalavahetus oli :)))))

Oot-oot... midagi teravat oli ka. Eile enne kodust lahkumist hakkas mu vasak pihk äkitse sügelema... Vara nagu, palgapäevani ju aega. Mõtlin, et mo rahapeopesa rikkis on, aga ei.... selgus, et rohkem kui töökorras, sest... maast leidsin paberraha, millel number 50 peal oli :)))
Ma ei tea, millega see küll lõpeb, aga... kui eeldada, et kaks ilma kolmandata ei jää, siis pean ka järgmisel nädalavahetusel Võsule minema ja Kaia peab mu läheduses viibima :)))
No mõned õelad ennustavad, et nüüd maja ja autoga mehe leian :))))))

2 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

Sõbrannasid pole vaja?Tahaks sinuga koos käia. Ma pole ammu midagi leidnud.:D

kiiksuga ütles ...

Uute sõbrantside vastu pole mul midagi, aga... meile kahele sobib vist käimise asemel rattasõit:) Samas pean hoiatama, et leidmine mitte mu põhitegevus pole... praegu vist mingi anomaalne aeg lihtsalt :)))