pühapäev, 11. aprill 2010

Annad sõrme, võtab käe???

Ma olen esialgu loovutanud vaid tillukese küünelaki tüki väikeselt sõrmelt! Sellele saladuslikule projektile, kuhu veebruaris mind meelitada püüti ja nüüd nädala alguses uuesti üritati. OK! Kuna teisipäeval nagunii Rakveresse asja oli, siis nõustusin ka kohvikukohtinguga. Minuealine soliidne ja intelligentne proua. Jututeema a`la "Rikas isa, vaene isa". Muidugi on selles raamatus õigeid väiteid, aga kõik ei saa ju olla firmaomanikud, töötegijaid on alati ikka ka vaja! No niipalju sain siis aru, et mingi müügiga on tegu, aga ikkagi segane värk.... Siis sain laupäevaks kutse mingile koolitusele. Aega mul küll, eriti tasuta värgile :) Sauel ühte eramajja oli kümmekond inimest kogunenud. Teema ülitervislik: vitamiinid, mineraalid, toidulisandid... Kooli-, töö- ja elukogemuste põjal oli tahtmist vahepeal vastu vaielda.... no ainult ühel korral ei saand mitte vaiki olla :)) Ajupesu kestis 2 tundi ja oli isegi üpris huvitav! Aga oma näppu ma neile ei andnud! Samas ei öelnud ka veel, et see pole minu rida. Selline müügitöö lihtsalt ei sobi mulle. Ja kuna ma tervislikest eluviisidest siiani eriti lugu pole pidand, siis oleks lausa võlts äkitse tervislikkuse teemal jutlustama asuda :) Muidugi poleks ju halb oma mõtteviisi muuta, aga.... kogu see värk võiks nagu selgemaks räägitud olla. Soovisin mingit hinnakirja, et kliendiotsingutega kergem alustada oleks.... Ei ole veel hindasid, alles maikuus teeme algust... ???? .... Nii mõnigi kohalolijatest tundus juba tegija olevat ja majaproua jutust pudenes, et juba 3 aastat sellega tegeleb.. ??? Kas Herbalife on nime muutnud?!? Nüüd siis Nutrilite! Koduleht nutrilite.com on nii ingliskeelne, et ma ei viitsi uurida. Äkitse keegi on kursis?!? Või on ehk asjahuvilisi, kellele kaupa pakkuda või kes ise tegeleda sooviks? Andke teada! :)))


Täna sain praegusel hooajal esimest korda korralikult lund rookida :) Ja lumelinna ja memmesid meisterdada. Võsul on maja ümber lihtsalt paar kohta, kuhu lumi koguneda armastab, aga ää sulada ei viitsi. Sai siis seda rinnuni hange laiali külvatud :) Ja rannahooaja avasime ka. Meri nii ilus, nii ilus.... Liiv ilmselt tulikuum... miks ta muidu auras :) Kohviku terrassil mõnulesime ka, seltsiks soe jook ja õunakook! Tuttavaid nägusid oli ka... vanapaks oli oma suvilasse just riistapesumasina paigaldanud :)))

Kommentaare ei ole: