kolmapäev, 14. aprill 2010

Viies aastaaeg :)))

Sügisel sai millegipärast jalgratas tuppa taritud ja tänu mu laiskusele siin ta ka talvitus. Jummmal tänatud!!! Keldris oleks temast ju vesiratas saanud :) Hea, et täna kummikud taipasin jalga tõmmata, kui reha ja labidat päästma läksin. Viies aastaaeg meie keldrisse roninud :) Ja vedeliku üledoosist uks nii paistes, et kinni tõmmata seda enam ei õnnestunud. Lausa lahtiste uste päevi ka korraldada ei tahaks. Surasin siis ühe toika lingi ja piida vahele... inseneri mõtlemist mul ju jagub :) Hei, vargapoisid! Kui teil miskit kila-kola vaja peaks minema, siis.... sukelduge!!!

Aiamaal võttis kõik see kuivand praht kenasti tuld. Pioneeristiilis ergutuslauseid polnud vajagi! Ja mu maalapike parajalt tahe, lubas peal müterdada küll! Samas aga paarkümmend meetrit taamal sihike peris korralik järv :)
Ja veerohkus on liiklusmärkidesse mõningaid muudatusi toonud. Varemalt pole ma täpselt pihta saanud, mida konkreetselt hüüumärgi juures hõikama peaks :) Nüüd aga... Pihuvere ja Lambassaare vahelisel alal on soovituslause kenasti kirjas: Vesi teel!!! :)))

Telekast ma suurt ei hooli, aga vahel on tast ikka kasu ka. Näiteks kui mõnd oma järeltulijat ammu näinud pole :) Telepoistel meeldib oma kaameratega Solarise apteegis käia. Eile oli digiretsept kõneaineks. Seitsmestes uudistes näidati siis loomulikult Tiinat kohe pikalt-pikalt :)))

Kommentaare ei ole: