reede, 21. november 2008

Mõned juba teavad....

Teadke siis kõik, et minu CV-de laialikülvamisel ka vilju on. Pole see unistuste töökoht, aga majanduslangusest tingitud suure tööpuuduse ajal ikkagi HEA. Käisin vaatasin üle ja mindki vaadati üle. Lolle küsimusi ei esitatud, ma ise esitasin asjatundlikke küsimusi. Ja Leili, hea inime, kiitis mind neile telefonis täiega :) Elukorralduse muutusega loodan ilusti hakkama saada. Tööpäevad on pikad, sellest siis ka pikk (E;T;R;L;P) ja lühike (K;N) nädal. Ruumid on äsja remonditud ja algul füüsilist tööd omajagu kauba väljapaneku näol. Ja tööriided antakse ka niisama, mitte jõulukingiks (teadjad teavad !). Igatahes esmasp. pean kell 9 kohal olema. Ah, et kus siis!?!
Lasnamäel Läänemere tee Säästukas, Liisa juurest tipa-tapa 15 minti. Igal vabal päeval algul küll kodus käima ei hakka, korra nädalas ikka. See ju nagu mul tuttav graafik: sai ju töölt Tristanit hoidma mindud ja siis jälle tööle ja taas pealinna. Saab nüüd siis rahva sekka ja rahakoti kisa sosinaks summutada. Eks võib ju midagi hingelähedasemat siis edasi otsida.
Loodan, et selle avaliku teatega ma midagi ää ei sõnanud. Neil tundub ikka mind vaja olevat, sest tahtsid juba nädalavahetuseks, aga mul vabal imisel ju plaanid paigas --- osa puid jäi ju ladumata.
Eks mul pisike närv on sees ka. Iga uus ju pisut hirmutab. Hi-hiiiii!

1 kommentaar:

BlondVist ütles ...

lugesin Su pressiteadet!

Selge siis ... näe, ükskord ronivad nad kõik päälinna kokku :))))

Aga hip hip hurraa ...