neljapäev, 11. november 2010

Kotermann :)))

Ta on kõik need 7,5 aastat koos minuga siin elanud. Kohe esimestel kuudel tegi tegusid: kemmerg on pees ja pesumasin on pees, aga näe..... internet on sees :) Vahepeal varjusurmas või siis pisikrutskid... Siis kukutas boileri vannitoa seinalt alla :) Jälle vaikus või pisinaljad... Eile... Tulin töölt... vedasin köögis suitsu ja mõtlin, mida poest tooma peaks.... Tsilk!.... Tsilk!!!... Oot-oot, vannitoakraan see pole ju!... Tsilk! Suundusin esikusse... Tsilk!... See hääl kostus elutoast. Ruttu akna juurde... Elukogemustest tean, et kui kõrgematel korrustel veeülejääke on, siis see kõigepealt seda seina mööda allapoole tungib... Jummala kuiv ja puhas tunne seal:)))... Tsilk! Näedsa, keskpõrand ja vaibanatuke pisut niisked... vesi tilgub LAUSA LAMBIST :) Mu vanal armatuuril all sihike kausjas moodustis, oli teine vett täis saand ja ajas üle ääre... Villisin vedeliku suuremasse kaussi ja jooksin korrus kõrgemale... nii igaks juhuks. Memmel oli ootamatu vestluskaaslase üle ülihea meel... muu loba vahelt tuvastasin, et tema mind ei uputa... mida oligi arvata... No poeskäigu aal töötasid mu vähesed säilunud ajaurakud tossamiseni... Maja ees uurisin seina ja vuuke ja midagi ootamatut ja kahtlast ei avastand... Läksin siis naabritelt uurima, mida nad paranähtustest arvavad.. Ja neil oligi oma arvamus! Kümmekond aastat tagasi elas nende tütar mu korteris ja siis tilkus ka lambist :))) No kahe maja vaheline mõni cm kogub vedelikku ja see otsib väljapääsu ja siis paneelide vahelt omale tee leiabki.. Kummaline... on olnud ju padukaid ja mulluse massilise lume sulamine... miks just nüüd see vesi tilgub?!!!? Ja et mingid vihmaveed esimesele korrusele tungivad?!!? Naabritega jäi kokkulepe, et kui mu korterist ilutulestikku paistab ja kilkeid ja tantsu kuulda on, siis tulevad appi... no ju ma olen siis hajameelsusest lülitit näppinud :))) Ootan nüüd pakast, mis vee jääks muudab... eks siis sulamise aegu jälle tsilk-tsilk!
Mõtlemisaine: on see nüüd mu kotermann või paranähtused või... inglite heasoovlikkus :))))))

1 kommentaar:

BlondVist ütles ...

see nagu natuke ohtlik või nii ju!