teisipäev, 19. aprill 2011

Polegi palju õnneks vaja :)

Malle helistas, et tema sugulane helistas, et oli toodud kellegi siitkandi noormehe dokumendid ja pangakaart... No et kas ma tean teda... Ei mette, aga sünniaasta sama mis Madisel, seega andsin info pojale edasi... Mõned edasi-tagasi lühikõned... ja lõpuks Mallelt teade, et varandus poisile üle antud... Olevat parajalt hämmingus olnud... Tõepoolest, kuidas klassivenna ema Haljalast teab, et ta dokumendid Tartu Ülikooli peamaja valvelauas on??!!!?? :)))))) ... Ega ma Madisele ju eelnevat helistamisahelat tutvustanud, andsin lihtsalt infot... Aga on ikka maruhea, kui keegi tunneb kedagi, kes võiks teada kedagi, kes tunneb kedagi :)))

Visalt küll, aga kevadiseks kisub... Päike ja sulaveed ja lilled ja... Teatud linnulaul on mind paraku vääägadema närviliseks muutnud... see katuselt kostev hakikisa. Vahetult enne talve said mõned korstnad tugevad kaitserestid peale, aga see töö jäi pooleli... Loomulikult hakid kohe kohal... karjusid justkui mu köögis ja üht-teist sadas kolinal alla ka... pesamaterjali või sööki või... väärisesemeid:))) ...ega ma pole söendand vaadatagi. Nüüd mõned päevad kahtlast näljakriginat ka ülevalt kuulda... Nii et mul oli kindel plaan täna majavanem sõimavas kõneviisis ette võtta:).. Ära jäi!!! Töölt tulles kena pilt: keegi kõnnib katuseid mööda ja... korstnad kenaste suleliste eest blokeeritud. Kahekordne rõõm kohe! No et ei pidanud närvilist-vihast kõnet pidama (mul pärast tavaliselt jube piinlik) ja ... vaikus köögis... Küll ma harjun :)))

Kommentaare ei ole: