esmaspäev, 1. detsember 2008

No niiiiii......

Nädalatagune pühapäev on vast kõigil meeles, ka neil, kes uksest välja ei pääsend. Mina pääsesin! "Välitööde riided" seljas, suur kott õlal ja lets go! Tugev tagant-tuul oleks soosind mõne jooksurekordi püstitamist, aga põlvedeni hanged ei last seda mette sündida. Nähtavus oli tuisus nii "hea", et bussipeatusest teeristi ei näind. Autod kulgesid kõik sosinal, ohutulede vilkudes. Bussis oli ruumi piisavalt, soojem oleks võind ju olla, aga tuult ta ikka pidas:) Tallinna-sõit kestis 2 korda kauem kui tavaliselt, aga kohale jõudsin!!!
Esimene töönädal siis üle elatud. On hullemaid! Praegusel sombusel-masendaval aastaajal ma midagi halba kirjutama ei hakka. Ikka positiivselt, a´la Mary Poppins: Igas töös leidub alati üks suhkrutükk, mis teeb pipratera magusaks. Neid suhkrutükke on kohe mitu:
Ei mingit molutamist, tunnid lendavad ja tööpäev saab ruttu õhtusse.
Liikumist ja füüsilist tööd on parasjagu, nii et viimase kahe kuu söömisele-magamisele saab korralik vastulöök antud:)
n.ö. pause on suht vähe, seega ei suitseta nii palju ja ei õgi ka
Kolleegid on enamus eestlased või siis riigikeelt valdavad muulased, toredad, huumorimeelsed inimesed (paar erandit on ka)
Ma polegi seal kõige vanem, hi-hiiiii! Aga piisavalt vana, et mitte rabistada ja närveldada, et kaup ruttu riiulitesse saaks jne. Üle ei maksa pingutada, ogaralt agar pole ma mette!
Ja siis veel positiivne teade globaalsel tasandil: jutud majanduskriisist on mu arust liialdatud. Päev läbi käib sihuke ostlemine, et aru ma ei saa, kas valmistuvad sõjaks või maavärinaks!?! Kärutäied, korvitäied..... Ei mingit majandussurutist :)))
Täna-homme töövabad, aga Haljalasse ei lastud. Veedan siin veidi Tristani seltsis aega. Ja nädalavahetusel saab siis oma voodis magada!