pühapäev, 18. oktoober 2009

Valge viina ilm...

Selline ligane ja läbipaistmatu. Juba terve nädal. Ja seda täitsa ilma viinata! Reedel oli vigade parandus: Urve sünna minu köögis. Kartulid ja heeringas ja viin... Mitte ei suutnud me meenutada, mis ajast ja millest selline näidismenüü trditsiooniks kujunes, aga see toimib suurepäraselt! Kuna Ulla, noor inime, minuealise silmis lausa IT-girl on, siis palusin talt abi orkuti emakeelseks muutmisel. Ühtlasi toksis ta ka mind kasutajaks. Urve ei suutnud ää imesta, kuidas arvuti teadis kohe mu lapsi ja Kaiat jne. sõbraks soovitada. No on ikka tark pill mul! Tunneb omad ära nagu koer! Koosviibimine läks igati asja ette, ilm polnudki enam udune ja meie olime pigem lõbusad kui udused :))) Aga näe jälle kallab. Kolme lumehelvest on ka siinkandis nähtud!
Vahelduseks mul võimalus lapsevanema kohustusi meenutada: Madisel siinkandis kossumängud, seega mõned päevad pisipoja Haljalas. No paljukest ta kodus on, aga kui on, siis nii, et esikus 4-5 paari poolemeetriseid tosse mul jalgu jäävad. Seega koksab 4-5 pead aegajalt ka esiku lampi. Hetkel nad kõik Rakveres ja vaikus majas.
Kodanikukohust täitsime me mõlemad Madisega ebapoliitiliselt, rohkem nagu heategevuslikult: andsime hääle headele tuttavatele. Ja nüüd toksin youtube.com-i Supererakond ja naudin andekate inimeste sõna- ja hääleseadet :)))

1 kommentaar:

BlondVist ütles ...

:) seal supererakonna videos on aegajalt suures plaanis (koori viimases reas, vasakul servas) üks väääääga edev mees ... :D mu valgusõpetuse ja autocadi õppejõud ...