teisipäev, 10. november 2009

Vaikuse hääled...

Pladin... Kuu aega oli lakkamatu vihamapladin mu tegemiste ja tegevusetuse saatjaks. Hommikul äratas, õhtul uinutas unele. Nüüd mõnda aega hoopis .... lumehelbeke tasa-tasa...

Auh-auh! Auuuuu! Taks on üksinda kodus ja suhtleb iseendaga. Õnneks mitte mu peal ega kõrval, vaid diagonaalis...

Prõmm! Kolks! No mõni inime ei oska kohe vaikselt ust kinni panna. Pidevalt kodus olles selgub, et neid on paljuuuu...

Trrrrrr! Telefon on päevade kaupa vait, aga kui siis kellegi õhutusel talle kohustused meenuvad, laulab kohe mitu korda tunnis...

Vurr-vurr, plaks! Singeri masin... Leidsin veel mõned kokkuõmblemiseks kõlblikud riidetükid, aga nende ühendamiseks sobilik niit pärit sügavast stagnaajast. Kombed siis ka vastavad: iga 10 cm järel plaks-plaks aplausi saatel katki ja tööseisak... Lõppresultaati võin täiega töövõiduks nimetada! Mitte et see miskit erilist on, aga et valmis sai :)))

Kaelakee hääl... No see pudeli lahtikeeramise kriuks! Mitu nädalavahetust jutti on seda kuulda olnud. Kord minu juures, kord külapeal, kord sünnipäeval, kord lihtsalt heas seltskonnas. Kaasnevad nähtused on olnud saun, fotosessioonid, öine pannkookide küpsetamine, Eesti mälumäng jne. jne. Eeloleval laupäeval siis taas!

Kop-kop! Laske sisse.... See oli eile õhtul. Mul polnd meeleski,et mardilaupäev. Olin vait kui sukk, poleks neile miskit andagi olnud....

Töövaikus on hääletu.....

Klõbin.... Klaviatuuri klahvide klõbinal ma oma mõtteid siin heietan.
Mõtlen, järelikult elan... :)))

Kommentaare ei ole: