neljapäev, 13. mai 2010

Klibin-klobin..... jälle blogin :)))

Sajas kord juba siin eetris olla. Juubel :)

Viimasel aal minu ja arvuti vahel külgetõmbejõud na nõrgaks jäänd. Igatsugu muid tegemisi niiiiiii palju....

Aiamaad olen sonkinud ja lilli-tilli külvanud.
Oma elamist olen tolmuvabamaks tasapisi muutnud.
Ja metsas.... seal on kohe kõike. Kohati põlvini vesi. Jalustniitev oksarisu. Linnulaul ja roomajad. Paistetusi tekitavad minisatikad. Tohututes kogustes kuusebeebisid. Ja joodikupäevituse olen ka külge saand :)))

Vahepeal ikka lusti ka. Tanklateemaliste kokkutulek... supppppper :))) Malle sünna ja saun :))) Emadepäeva lõuna Palmse kõrtsus :)))

Ja kossufänniks hakkasin ka pisut. Tarvas tegi ju tegusid ja Rain Veidemann on meie küla poiss ja Andres on mo kõige suurem Sõber :)))

Mis veel?!? Soome oli taas teemaks :) Peaaegu kindel värk juba, aga Raili pidi ootamatult kohe tagasi minema, seega ilma minuta. Ise ta arvas, et mingid kõrgemad jõud ei taha mitte meid koos piiri taha lasta. Mina aga arvan, et ega kaks ilma kolmandata jää!!! Ükskord me sõidame niikuinii..... KOOS... :)))))))

2 kommentaari:

Liisa ütles ...

Eksole.
Aga päevanali Päevlehes on pühendatud Tristanile:
"Väike tüdruk astub loomakauplusesse. Ta naeratab kenasti ja lausub: „Ma tahaksin osta küüliku.” Müüja vastab: „Kas selle ilusa hallikarva suurte kõrvadega loomakese või selle valge punaste silmadega angoora küüliku, selle imearmsa loomakese...” Tüdruk naeratab ja vastab: „Mul ükskõik! Minu boamadu sööb kõike!”"

kiiksuga ütles ...

Siit siis mõtlemisainet.... Boa kugistab küüliku alla ja võib mitu kuud söömata olla... Kameeleon tahab kilkidega ilmselt iga päev maiustada... Kumba odavam pidada on?!!!? :)))