teisipäev, 6. juuli 2010

Tiba teistsugused tegemised...

Aiatööd Siki juures eriliselt ei erinenud mu oma maalapil toimetamisest. Köögiviljapeenrad küll puudusid, aga lilli ja põõsaid piisavalt. Minu jaoks pisut eksootikat ka: elus esimest korda tuli hekipügamisega tegelda :) Hakkama sain!!! Kardetud järelkajad haigete käte ja selja näol jäid ää. Küll ma olen ikka tubli :)))


Laupäeval suutsin iseendale tõestada, et pimekohting võõrastega teps mette hirmus ja eluohtlik ei ole :) .... Nõmme ja Rahumäe piiril Alfredi pubis toimus ju BlogKok!!! Neile, kes asjaga kursis pole: blogardite kokkutulek, et näha, kes end varjunimede taga peidavad. Mõnede mu lemmikblogijate lõmpsimisest ja aasimisest see üritus välja kasvas. Täiesti vabatahtlik! Ma käisin paar päeva varem Alfredi juures luurel. Nuhkisin välja ka aianurga, kus plats kinni pandud oli. No et õigel ajal vääägadema enesekindlalt kohale laekuda. Kindlaid tulijaid pidi tosin olema... tegelt oli vist 15. Enamus tundusid kahtlaselt tuttavad: ju siis kirjatükid nende autorite olemust ja välimust nii hästi kajastavad:)) Kõva kolmandik oli Lääne-Virumaalt, naaberküla oli ka esindatud :))))) Kui alguses lobisemise vahele mõned kohmetud vaikusemomendid tekkisid, siis aja edenedes võis arvata, et väga ammuste tuttavatega tegu on... juttu jätkus kauemaks!!! Ei teagi, milliste ilusate sõnadega seda kogunemist kiita.... No nii hea tunne oli, et seletada võimatu. Eks kohalkäinud mõistavad!???! :)))


Eile olin mõned tunnid koristaja. Ei midagi peent, lihtsalt suurem praht tuli kokku kraapida. Nii umbes sada liitrit laaste ja spooniribasid ja puidutolmu ja liimijuukseid suunasin konteinerisse. Tööd võtsin koju kaasa ka... ninasõõrmetes, hi-hiii :)))


Täna aga rannas. Täitsa ebatraditsioonilises! Rutja kandis olen niisama kolamas ja aardeid jahtimas käinud, aga peesitamas mitte. Tugev tuul ja kuum päike ajasid sõnad suus nii sassi, et...: Näe, siin suitsul on nii palju randuvaid naisi ... Saite aru, jah?!? :))))))

4 kommentaari:

Bianka ütles ...

Oled nüüd ise ka üles leitud ja loetud. Vaatasin, et sa oled vist küll oma vanust kirjutades numbrid segi ajanud. Väljanägemise järgi oled pigem "nelikümmend viis", nagu me teisedki ;)

kiiksuga ütles ...

Eksole! Mul endalgi vahel tunne, et passi vale sünniaasta pandud on... Miski muudkui tõmbab neljakümneviiestega kokku saama ja suhtlema :))))

Emmeliina ütles ...

olen siit varemgi kiirkõnnil üle marssinud, aga pärast kokkutulemist tulin uuesti, et öelda: hea, et julgelt ja söekalt osa võtsid. Ikkagi virukas ja mulle kunagi nii tähtsast kandist.

kiiksuga ütles ...

No see kokkusaamisele tulek oli mu jaoks paras eneseületamine... pelgan ju pisut võõraid :) Uurisin nüüd nats su memuaare ja... tead, me oleme koos lasteaias käinud :))) Kooliajal elasin juba mujal, aga su 2. klassi pildil tuvastasin kaks tuttavat nägu... :)))