teisipäev, 7. september 2010

Hullumeelne päev :)))

Tavaliselt mul vaikus majas. Keegi ei helista, keegi ei kirjuta, keegi ei armasta :) Täna aga... telefon üritas vahepeal punaseid toone omandada..., uksekell tilises mitu korda (!!!)..., skypeerimine maakera kuklapoolega..., e-kiri Hispaaniast... Internet läks vahepeal kodunt ää, aga peris mitu tundi kolistas siin ja mustas mo elamist üks ToruJüri... Ei, Jaanus oli hoopis! 30-aastased väsinud ja roostes radikatorud vajasid enne kütteperioodi avamist remonti. No et talvel ülikuumi üllatusi ei tekiks :) Tänud Teelele sponsoreerimise eest!!! :))) Tegelt tekkis mul sihike vallatu mõte, et kui maksmiseks läheb, viskan riided seljast ja hõikan rõõmsalt, et tasun natuuras. Iga normaalne Aadam paneks ju plehku, kui triikimata ja tselluliidilaigulist eevaülikonda näeb :))) ... Oleks ju tasuta saand! See noormees oli aga nõnna ontliku olemisega, et ei söenand teist šokeerida. Ehk siis järgmisel korral... siin lagunevas majapidamises võib teda ju veel vaja minna :)))

Ja veel! Vastu hommikut mu unenäos püüdis keski kellelegi hoolega mingit üllatust korraldada. Kohvi rüübates uurisin siis tarka raamatut ja.... Üllatus-Üllatus!!! Üllatus tähendabki üllatust! Poole tunni pärast telefonikõne: "Tule homme tööle!"....... MidaKuhuMillalMisasja????? .... Mul just mingine tööots päevakorral, loomulikult koos suure AGA-ga... Arvutada ma oskan, mata oli mul koolis viis... Miinimumpalga eest Rakveres tööl käia ei tasu... Talvel küttekulud ja muud kommunaalmaksud ja sõidukulud... elamisraha ei jäägi ju! Nüüd siis pakutakse tiba suuremat sissetulekut, firmapoolset transporti ja.... Ma lähen homme ja kaen perra! Ai, aga ma pean hirmvara ärkama! Pole harjunud ju!
Aga te ärge nüüd liigset uudishimu üles näidake ja tööajal ärge helistage ka! Kui see töö ei tapa, siis paari päeva pärast annan endast ise elumärki :))))))))

Kommentaare ei ole: