kolmapäev, 20. juuli 2011

Segapidi nädal :)

Ei jõudnud peale puhkust veel töörütmigi sisse saada, kui pandi selleks nädalaks ühe tõbise asemele padjaliinile. Vähe sellest, et võõras töö... õhtune vahetus pealekauba. Nii mõnigi viriseb, et see õhtune töö päeva ää rikub.. ei saavat midagi suuremat ette võtta. Mul vahet pole, midagi grandioosset nagunii teha ei viitsi... ja magada saab kauem:)))
Esmaspäeval õnnestus metsas maasikal käia.. Sihike tagasihoidlik järelnoppimine, 1,5 liitrit:))) Eile andsin ühele kolleegile ühemõttelise vihje: "Sul on auto, ma tean kohta... mustikakohta." Ei võtnud vedu! Läksin siis aiamaale kontrollretkele, et näha, kas vihmanatukesest kasu ka olnud on. Täitsa segapidi maalapp! Mõned peedid paras juba potti panna, teistel aga pealsed vaid paari sentimeetrised... Porgandeid annab juba krõmpsutada, pooled alles tärkavad.... Osadel füüsalitel viljad küljes, teised lausa beebid... Ja kurke olen jaganud ka neile, kes oma peenardele agaralt kodust vett tassinud on, aga esialgu vaid õisi ja tillukesi kurgialgeid imetlevad :)))

Mu praegune ajutine elukaslane Kurri on ennegi siin hoiul olnud. Algul tegeles kohaga taaskohanemisega ja oli üsna vaikseke... Siis muutus aga jutukaks, tõestamaks, et talle ikka õige nimi pandud on: krrrr! knrrr! kurrn! kurr! Ja kui aknast teist kassi või mõnd lindu näeb, siis pisut ägedamalt: krrhhh! kurnhhhh!.. Kunagi Liisa ju küsis, miks see kass haugub :)))
No ja nurrumootor töötab ammu enne, kui ta mu sülle või voodisse maandub:)
Kui aga toimub jaht mõnele nähtamatule saagile, on kogu mu elamine meeldivalt segapidi :)))

Kommentaare ei ole: