neljapäev, 29. september 2011

Tore on, et on toredaid :)))

Liisa polnud mu siinset lapsehoidmis-üleskutset veel näinudki, kui tundmatult numbrilt juba helistati :) Tema jaoks võõras inime, kuigi nime oli minu suust piisavalt tihti kuulnud... Raili!... Tutvustas end kui minu blogi tulihingelist lugejat ja soovis vahel Tristanile seltsidaamiks olla:)))
Poolteist nädalat olid lapsevanemad tööaegu kombineerides omal jõul hakkama saanud, aga teisipäevaks ja kolmapäevaks palutigi Raili appi. Et noormees võhivõõra tädiga hõlpsamini kohaneks veetsid nad üleeile pea pool päeva Tristani lemmikpaigas loomaaias. Kipsjalg istus külapealt laenatud titekärus ja oli ekskursioonijuht:) No ja eile tegutsesid nad siis Lasnamäel kodus.
Mulle siit eemalt vaatlejana tundub, et kõik osapooled rahule jäid :)))

Eelmisel laupäeval toimus aga kõigi mu piigade ühiskülastus Haljalasse. Keegi noormees keksis ka ühel jalal mu elamises ringi... ja vahepeal roomas, sest karkudega on toas ju ebamugav :)
Ja Tiina tõi mulle kahed talvised tunkepüksid. Andsin talle vastu samapalju, kusjuures ühed koos jopega komplektis... ja veel üht-teist pealekauba... Kasulik äri!!!
Käes on rõivavahetuse aeg :)))

Kommentaare ei ole: