esmaspäev, 23. jaanuar 2012

Lugesin end üle...

...sujuvalt ja valutult. Küsimused olid ju praktiliselt samad, mis eelmise rahvaloenduse ajal. Käisin minagi 12 aastat tagasi majast-majja ja korterist-korterisse kaaskodanikke tülitamas :)... Ega linnas võhivõõraste uste taga kolistamisega seda lisaraha küll teenida poleks tahtnud... aga siin väikses kohas oli see omamoodi mõnus ettevõtmine... Nii mõnigi oli minu tulekuks laua katnud... sellest siis ka pidev hirm kohvimürgituse ees :)... Üksjagu palju oli minu jaoks tundmatuid inimesi, aga ega nad tuttavamaks ka millegipärast ei saand...
Paar päeva tagasi poes... üks muti astus ligi nagu heale tuttavale. Tundis huvi, kas ma ka seekord teda üle lugema tulen:)... Eitava vastuse peale oli lausa nördinud kohe: "Aga kes siis tuleb??? Ma olen kõigile öelnud, et kedagi teist peale Puusepa Kati ma uksest sisse ei lase!" :)))
No ütle nüüd seda vanainimese kehva mälu... tal isegi mu nimi meeles... Ma suutsin alles mitu tundi hiljem paika panna, kellega umbes-täpselt tegu :)))
Kahju kohe, kui keegi vanakestel end arvutis üle lugeda ei aita... Hoiatused libaloendajate eest on neid ikka väga ettevaatlikuks ja kartlikuks teinud...

Kommentaare ei ole: