esmaspäev, 20. veebruar 2012

Ah et mida ma sünnipäevaks tahan...

...mitte midagi.... aga seda polevat kuskilt saada :)))

Viis aastat tagasi soovisin ma sünnipäevaks võililli :) Millalgi keset talve avastasin Liisa köögiaknal lillepotis mingid äbarikud niitjad libled... Suvel varutud võililleseemned oli liiga hilja mulda külvatud ja erilist saaki sealt loota polnud, aga... võililli sain ma ikkagi... Sügavkülmast... jääkuubikute sees olid kaunid kuldsed õied :)))

Praegu aga tuli mul üks päevakohane luuletus meelde:
Sünnipäeval pole paha, kui saaks kotitäie raha.
Kui sul kohe pole anda, võid ka hiljem üle kanda :)))

Ühesõnaga, üht suuremat sorti rahapada oleks vaja... loomulikult mitte tühja.
Ja siis võiks veel olla väike kollane maja armsa aiakesega... Looduskaunis kohas ikka... ja bussipeatus ja kauplus ja ambulants ja apteek peaksid ka läheduses olema :)

Huvitav, kas nende tagasihoidlike soovide peale keegi mulle külla ikka tuleb väe :)))

Kommentaare ei ole: