laupäev, 18. veebruar 2012

Talveunne tahaks...

Valged ja päikeselised päevad ning tihaste laul tekitavad küll juba kevadetunnet, aga... mitte miski ei huvita ja mitte midagi teha ei viitsi... isegi viriseda mitte :)))
Teravaid emotsioone oleks vaja... pisikest positiivset torget... liikumapanevat jõudu. Kui kellelgi on, siis jagage ikka teistele ka :)))

2 kommentaari:

Teele ütles ...

nu ma ei tea, kui terav see on, aga ma siin mõtlesin, et sõidaks peale Madisepäeva Haljala poole. (Vabariigi sünnipäeval on üks teine üritus mul ka veel) ... tooks kinki ja nii. Ja kas sa ütlesid mulle juba oma kingisoovi? Ma peast täitsa rase ja asjad ei püsi meeles.

kiiksuga ütles ...

Oi mis meeldivad teravused... reedel Pille ja Urve ning siis sina:))) Ehk tuleb mõni veel sel ülipikal nädalavahetusel torkima?!!!?
Aga kingisoovi pole ma öelnud, sest ei tea veel isegi... mõtlen...