esmaspäev, 2. detsember 2013

Sügistormid ja jääaeg...

Nii armas oli, kui õeraas täna hommikul telefonis huvi tundis, kuda ma tormi üle elasin:)
No tegelikult on ju 4 pühapäeva järjest kõvaste loksutanud... Aga ma olen õnneks enne kõigehullemat maa peale saanud:) Loodan, et merejumal ka edaspidi meievahelisest lepingust kinni peab ja ülisuurtest loksutustest mind säästab:)  Seda enam, et .... tundub, et alates kolmapäevast jõulueeseks hullumajaks lahti läeb....  No ennakulehel olid juba nüüd ülisuured numbrid (reisijate arv) kirjas ja ega need väiksemaks küll ei muutu.... Igasugused pühad muudavad inimesed eriti lolliks:)))


 Telemaan pole ma kunagi olnud... No tuttavlikult kõlavad näod ja mõned selgeltnägijad pakuvad küll huvi, aga.... on täitsa tavaline, et mitme päeva jooksul ma telekat ja pulti ei puutugi:) Laevas asi tiba teisiti. Kui töörügamine juhtub juba õhtul 7-8 aal läbi saama, siis unikülla ju veel ei lähe. Egas miskit, koisse siruli ja telekapult pihku.... armastan Eestit ja naudin koguperemultikaid:) Jääaega sai esimest korda rohkem kui 10 aastat tagasi kohalikus rahvamajas kinos nähtud. Ja on juhtunud kuidagi niimoodi, et kui telekast sellele peale satun, siis ikka ja jälle 1.osa... se mul peas juba:) Nüüd aga 2. ja 3. jagu ka nähtud.....

 Aga tänahommikune maarjamaine jääaeg on üleval Valaste Kohvik-Puhkeküla FB-i lehel.... Võrratu kunstiteos mu meelest :)))

Kommentaare ei ole: