teisipäev, 17. detsember 2013

Tere,tere!!!

Viimasel aal on kahtlaselt tihti ette tulnud, et mingis X kohas ammusaegsete pealiskaudsete tuttavatega kokku põrkan...

Ühes R-kioskis hakkasime müüjaga kuidagi tuttavlikult lobisema, kuni ta äkitse vabandas: "Kuule, ma ei tundnud sind kohe äragi!" Ähh, egas mina tedagi kohe paika pannud... hea, et tal nimesilt rinnas oli:) No kunagine säästukaaegne kolleeg-kaaskannataja :)))

Millalgi varasügisel lobisesin Tallinna bussijaamas pikalt Jukuga:)))

Ja paar nädalat tagasi sealsamas.... Märkasin piletisabas seismas üht pimedat naisterahvast, keda mul suvel abistada ja toetada õnnestus ja kellega piisavalt palju juttu puhutud sai. Nüüd oli mul parasjagu kiire, aga otsustasin ikkagi öelda, et kassaesine vaba on ja et ta paar sammu edasi astuda võib. Tema koer... see hakkas äratundmisrõõmust emotsionaalselt vehklema, nii et perenaine küsis: "Kes sa oled?" Seletasin siis lühidalt... "Ja-jaa, ma mäletan ja tunnen su hääle järgi ära. Ehk kohtume veel, sul ju bussijaama tihti asja." :)))

Enne ja pärast laevatööd tuleb mul vahel Norde Centrumis aega surnuks lüüa. Praegu seal igasuguseid kingituste lette juurde tekkinud. Ma võtsin suuna küünelakkide laadungi poole... Mitte, et ma neist huvitatud oleksin, aga neid müüs mo kunagine klassiõde:) Pole me mingid sõbrannad olnud, aga millegipärast nii umbes 3-5 aasta tagant mingites suvalistes kohtades kokku põrkame:)))

Pühapäeva õhtul pärast külmavärinaid tekitavat kontserti Kaarli kirikus sai pisut vanalinnas kolatud... Meenutasime 3 aasta taguseid aegu ja tekkis tahtmine üks millimallikas manustada:) Valli baaris rahvast rohkem kui inimesi. Ja kui nii väikesel pinna paari meetri kaugusel üks mingil määral tuttav nägu on, siis oleks ju piinlik mitte teretada.... Juhtuski siis nii, et kümmekond minutit lobisesime ühe kunstnik-fotograafiga:) Tema elukaaslasega õnnestus aga järgmisel päeval suhelda. Tekkis lihtsalt äkiline vajadus ühe aastatetaguse CD järele... Ja müüjannale ei pidanudki ma midagi pikalt seletama, küsisin vaid, kas SEDA plaati ehk on veel. Ja oligi! :)))

Eile õhtupoolikul oli täitsa plaaniline külaskäik Lasnamäele. No TarkMeesTaskus põrutab ju lähipäevil pikaks aaks Jaapanisse emme juurde. Sai siis see noormees kõvaste ää kallistatud ja talle kaitseingel kaela riputatud:) Ise ta uuris, kas minu arvutis skype ikka on.... no siis me saame ju rääkida:))))

Kommentaare ei ole: