reede, 23. detsember 2011

Jehhhuuuuu... puhkuuus!

Kui täna öösel kell 00.00 ka meie vahetusel puhkus algas, maskeerusin ma päkapikuks ja jagasin kallitele kaastöötajatele kommi :))) Ja üks armas luuletus tuli meelde... ma autorit ei mäleta, aga minu mällu on kunagi salvestunud sellised read:

Kord kohtas keset kanarbikku
üks pöialpoiss üht päkapikku.
Nad põrnitsesid teineteist
ja vaidlesid, kumb pikem neist.

"Sa oled nagu leivaraas
ja sind on raske leida maast."

" Miks, kääbus, sõnu loobid sa,
ei näe sind mikroskoobita."

"Sa ulatud mul mütsi äärde."

"Ja sina mulle poolde säärde."

"Ma olen sentimeetrine!"

"Ma kümne millimeetrine!"

Nad panid lõpuks seljad vastu
ja olid täpselt ühte kasvu.

Mis siis veel.... Peamine on säilitada rahu... Jõulud ja aastavahetus on mööduv nähtus... Küll te üle elate!
PAI JA KALLI-KALLI KÕIGILE!!!!! :)))))

Kommentaare ei ole: