neljapäev, 29. detsember 2011

Tormilised pühad olid...

... ja seda mitte ainult meteoroloogilises tähenduses :))) Igatahes eile lõpetasin väsitava pealinnaturnee ja tulin koju puhkama ja elu üle järele mõtlema.
Ega mul siin eriti millegi üle nuriseda ju pole, aga... pimedatel- kõledatel õhtutel trügib sihike tunne ligi, et midagi võiks teisiti olla. Astroloogia järgi on ees muudatusi soodustav aeg... Kaardid räägivad saatuse poolt ettenähtud muutustest, kusjuures väga positiivsetest... Mõned pisiended lubavad sama... Elame-näeme, homme hakkab pihta... tuuakse mulle uus elukaaslane... kass nimega Tetili:))) Tema perenaine (minu exämm) on hooldekodus, kiisuke hoiul aga omaniku poja (mu laste isa) peres. Seal tal küll mugavustega tuba, aga... kuna peres on ka koer, siis kass põhiliselt omaette toas ja üksinda... Süüa ja juua on, mängib omaette ja kasutab kenasti liivakasti, aga suhtlemist on ju ka vaja. See loomake on peris mitu korda mu peas ringi kolanud, nii et nüüd jõululauas käisin välja mõtte, et... kui väga vajalikuks peetekse, võtan ta enda juurde. Noored kiitsid kohe idee heaks ja asusid tegutsema nagu kiirreageerimisrühm. Kõigilt asjaosalistelt nõusolek käes ja kuna Liisa pere nagunii siiakanti tuleb, siis kass kohe kaasa :) No niii... hakkasin siis Tetili vastuvõtuks valmistuma ja korterit koristama:))) Kõik jõulumunad ja -tilinad karpi ja kappi... Kõik kukkumis- ja purunemisaltid vidinad sahtilsse või kappi... Lilli esialgu ää ei peida:)
Mul ikka pisike mure ka... see loom on üksjagu pelglik ju... mina võõras ja koht võõras, kuidas kohaneb. Samas.... ta ju viimased kuud põhiliselt omaette olnud, ehk suhtlemisvajadusest ikka mind omaks võtab... Elame-näeme!
Loodetavasti on ikka hea enne kassiaasta lõpus kassiomanikuks saada :)))))))

Kommentaare ei ole: